Firma na facebooku

W ostatnim czasie coraz więcej osób zadaje sobie pytanie czy warto bawić się w marketing „społecznościowy”. Czy warto zakładać profile na portalach społecznościowych takich jak Facebook? Muszę przyznać, że początkowo byłem bardzo sceptycznie nastawiony do takich działań jednak teraz zauważam w takiej formie reklamy ogromny potencjał, który w naszym kraju nie jest zbyt często wykorzystywany. Wiele firm ma konta na Facebooku jednak niewiele z tego wynika a dzieje się tak dlatego, że właściciele nie chcą lub nie umieją zatrzymać klienta na tym profilu. Nie potrafią zachęcić go by wrócił tam jutro, pojutrze, za tydzień czy dwa a w tym tkwi cały problem.

Jak więc „zmusić” klienta do odwiedzania naszego profilu zdecydowanie częściej niż robi to dotychczas?
Sposobów jest bardzo dużo a zaliczyć można do nich takie rzeczy jak konkursy z nagrodami(nie muszą to być jakieś strasznie drogie upominki, wystarczą gadżety firmowe, itp.). Można również na naszym profilu publikować informacje, których nie znajdzie się na naszej stronie firmowej. Takie podejście gwarantuje nam odwiedziny i zainteresowanie naszą firmą. Korzyści są bardzo duże ponieważ właśnie w taki sposób budujemy zaufanie klientów do naszej firmy oraz swoją markę a sam przyznaj, że jest to zadanie bardzo trudne i nie zawsze wychodzi.

Sam widzisz, że firma na portalach społecznościowych może radzić sobie całkiem dobrze. Może również zarabiać przez to większe pieniądze zyskując stałych i zadowolonych klientów, którzy sami będą polecać Waszą firmę swoim znajomym. W tak prosty sposób ta samowystarczalna maszyna będzie się napędzać i zbierać kolejnych potencjalnych klientów. Czy jest to trudne? Nie! Na pewno jednak wymaga odrobiny czasu, zaangażowania i chęci bo bez tego w dzisiejszym świecie nie da się kompletnie nic zrobić.

Dodaj komentarz