Marketing w internecie

Aktualnie firmy widząc coraz większe znaczenie internetu jako źródła sporego zarobku przenoszą działania marketingowe z telewizji, radia i gazet do sieci. Tutaj istnieje bardzo duże pole do popisu. Firmy reklamują się w różnoraki sposób co sprawia, że marketing internetowy jest najszybciej rozwijającą się branżą ostatnich lat!

Jakie możliwości reklamy ma firma w sieci:
1. Marketing szeptany – bardzo skuteczna forma promocji do której wykorzystać można np. fora, blogi i małe strony informacyjne. Właśnie w taki sposób można zyskać sporo potencjalnych klientów dlatego jak najbardziej polecam taką formę reklamy.
2. Reklama linków sponsorowanych(kontekstowa) – np. Adwords czy Adkontekst. Jest to dość droga forma reklamy jednak efekty uzyskujemy praktycznie natychmiast dlatego cieszy się sporym zainteresowaniem i jest niezwykle skuteczna jednak droższa od kolejnej formy reklamy, którą chcę dzisiaj o pisać a jest nim:
3. Pozycjonowanie – wolniejsza forma reklamy od kampanii linków sponsorowanych jednak jest tańsza ponieważ nie płacimy za każde wejście klienta z wyszukiwarki. Opłacamy miesięczny abonament, dzięki temu na naszą stronę może wejść kilkadziesiąt tysięcy użytkowników a stawka pozostanie na tym samym poziomie.

Jak widzisz możliwości jest sporo i z pewnością każda firma znajdzie rozwiązania dopasowane do własnych potrzeb.

Dodaj komentarz